Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة التسويـــــــق : مدخل معاصر

Main Author: أبو النجا، محمد عبد العظيمLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: الدار الجامعية ،, القاهرة : 2008Description: 527 ص. : غلاف مصور، ملون، رسومات بيانية ; 24 سم.ISBN: 9774220900.Subject - Topical Name: تقسيم السوق، تسويق العلاقات، الميزة التنافسية، بحوث التسويق، قنوات التوزيع، سلوك المستهلك، المنتج Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/02/002

There are no comments on this title.

to post a comment.