Amazon cover image
Image from Amazon.com

الإتصالات التسويقية المتكاملة : مدخل إستراتيجي = Integrated marketing communications

Main Author: العسكري، أحمد شاكرSecondary Author: الطائي، حميدLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.1Publication: دار اليازوري, عمان : 2008Description: 236 ص. : غلاف ملون، جداول، رسومات بيانية ; 24 سم.ISBN: 9789957121600.Subject - Topical Name: الإتصالات التسويقية، ميزانية الترويج، المزيج الترويجي، تطوير برنامج الترويج، التسويق المباشر Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/06/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/06/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/004/3/06/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/004/3/06/003

There are no comments on this title.

to post a comment.