Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة الترويج و الإتصالت التسويقية : مدخل تطبيقي - إستراتيجي

Main Author: الزعبي، علي فلاح Language: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الصفاء , عمان : 2008Description: 392 ص. : غلاف مصور، جداول ; 24 سم.ISBN: 9789957244613.Subject - Topical Name: التصالات التسويقية،الترويج التسويقي،إدارة المبيعات،إدارة الترويج،الإعلان Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/5/10/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/5/10/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/5/10/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/5/10/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/5/10/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/5/10/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/5/10/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/5/10/004

There are no comments on this title.

to post a comment.