Amazon cover image
Image from Amazon.com

إستراتيجيات التسويق : مدخل كمي و تحليلي

Main Author: الصميدعي، محمود جاسم محمدLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 2.Publication: دار الحامد, دار الراية, عمان : 2007Description: 333 ص. : غلاف مصور، أشكال، جداول ; 24 سم.ISBN: 9957322699.Subject - Topical Name: إستراتيجيات التسويق،إدارة المبيعات،التخطيط الإستراتيجي للتسويق،إستراتيجيات السوق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/007
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/3/03/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/3/03/008

There are no comments on this title.

to post a comment.