الترويج و الإعلان التجاري : أسس ، نظريات ، تطبيقات - مدخل متكامل

Main Author: العلاق، بشير عباسSecondary Author: ربابعة، علي محمدLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: اليازوري, عمان : 2002Description: 424 ص. : غلاف ملون، جداول ; 23 سم.Subject - Topical Name: الإعلان التجاري،الإعلان الدولي،الإعلان وسلوك المستهلك،الإستراتيجية الإبتكارية للإعلان،الترويج والتسويق Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/15/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/15/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/15/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/15/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/15/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/15/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/15/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/15/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/15/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/15/005

There are no comments on this title.

to post a comment.