التسويق : نظريات حديثة

Main Author: بيبل، ديفدSecondary Author: عمران، محمد موسى, TranslatorLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: 1 ط.Publication: الأهلية, عمان : 2007Description: 399 ص. : غلاف ملون، جداول ; 23 سم.Subject - Topical Name: نظريات التسويق،التسويق الفعال،إستراتيجية التسويق،البيع والتسويق،النشاط التجاري Online Resources:Sommaire Item type: Books كتاب
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Barcode
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/14/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/14/001
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/14/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/14/002
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/14/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/14/003
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/14/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/14/004
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/14/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/14/005
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/14/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/14/006

There are no comments on this title.

to post a comment.