Amazon cover image
Image from Amazon.com

Stratégie : Les clés du succés concurrentiel

Main Author: Ducreux, Jean-MarieLanguage: French.Country: FR.Publication: D'organisation, ., Paris : 2004Description: 340 p. : Couv en coul, index, bibliographie, figure, Table ; 24 cm.ISBN: 2708131532.Subject - Topical Name: La politique de prix, Les stratigés comcurrentiellesl, le segmentation startégique | Marchand-Touel, Maurice Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/003/2/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/003/2/02/004

There are no comments on this title.

to post a comment.