دور الإعلان في التسويق السياحي : دراسة مقارنة

Main Author: عبد القادر ، مصطفىLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: 1 طPublication: المؤسسة الجامعية للدراسات و النشر, بيروت : 2003Description: 248 ص : غلاف ملون ; 24 سمISBN: 995342348.Subject - Topical Name: الاعلان ، التسويق ، التسويق السياحي ، الاعلان و التسويق ، الاعلان و السياحة ، السياحة ، التسويق السياحي و الاعلان Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/09/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/09/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/09/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/09/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/09/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/09/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/09/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/09/004

There are no comments on this title.

to post a comment.