التسويق المعرفي : مدخل إستراتيجي ، كمي ، تحليلي

Main Author: محمود جاسم الصميدعيSecondary Author: يوسف ، ردينة عثمانLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: 1 طPublication: دار المنهج , عمان : 2005Description: 348 ص : غلاف ملون ، اشكال ، جداول ; 24 سمSubject - Topical Name: الخدمات التجارية ، البنوك ، التسويق ، العلوم المصرفية ، التسويق المصرفي ، التخطيط الإستراتيجي ، السوق المصرفي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/07/002

There are no comments on this title.

to post a comment.