Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة التسويق : التحليل ، التخطيط ، الرقابة

Main Author: الصميدعي ، محمود جاسم Secondary Author: الساعد ، رشاد محمد يوسفLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: 1 طPublication: دار المناهج للنشر و التوزيع, عمان : 2005Description: 360 ص : غلاف ملون ، أشكال ; 24 سمISBN: 9957180827.Subject - Topical Name: التسويق ، دراسات السوق ، إدارة التسويق ، بحوث التسويق ،الترويج و الإعلان ، الرقابة التسويقية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/5/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/5/01/005

There are no comments on this title.

to post a comment.