أساسيات بحوث التسويق : مدخل منهجي و إداري

Main Author: السيد، إسماعيلLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: الدار الجامعية, القاهرة : 2001Description: 269 ص : غلاف مصور ، جداول ; 24 سمSubject - Topical Name: بحوث التسويق ، نظم النعلومات التسويقية ، القرارات الادارية ، نظم الاستخبارات التسويقية ، نظام التسويق التحليلي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/03/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/03/007

There are no comments on this title.

to post a comment.