التسويق : مدخل تطبيقي

Main Author: أبو قحف، عبد السلامLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: الدار الجامعية الجديدة, القاهرة : 2002Description: 942 ص : غلاف مصور ، جداول ، رسومات ، اشكال ; 24 سمSubject - Topical Name: التسويق ، ادارة النشاط التسويقي ، سلوك المستهلك ، المزيج التسويقي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/01/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/3/01/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/3/01/006

There are no comments on this title.

to post a comment.