Amazon cover image
Image from Amazon.com

Marketing les concepts – clés

Main Author: Vedrine,Jean pierreSecondary Author: Martin ,SylvieLanguage: French.Country: FR.Publication: Chihab eyrolles , Alger : 1996Description: 222 p : Couv coul, Table , schema ; 22 cmISBN: 9961631188.Series: Collection marteting oprationnelSubject - Topical Name: Le marche , Le concept de marketing , La strategie marketing Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/03/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/2/03/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/2/03/006
Browsing مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
MRK/002/2/02/002 Problèmes de marketing, 20 études de cas MRK/002/2/03/001 Marketing les concepts – clés MRK/002/2/03/002 Marketing les concepts – clés MRK/002/2/03/003 Marketing les concepts – clés MRK/002/2/03/004 Marketing les concepts – clés MRK/002/2/03/005 Marketing les concepts – clés MRK/002/2/03/006 Marketing les concepts – clés

There are no comments on this title.

to post a comment.