Amazon cover image
Image from Amazon.com

Etude de marché

Main Author: Vernette, EricSecondary Author: Lue Giannelloni ,JeanLanguage: French.Country: FR.Edition Statement: 2 edPublication: Vuibert , Paris : 2001Description: 587 p : Couv ill en coul , Tabl , Biilio ; 24 cmISBN: 2711776964.Series: Collection GestionSubject - Topical Name: Lesprimentation en marketing , etudes de marche Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/08/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/08/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/08/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/08/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/08/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/08/003
Browsing مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير shelves Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available
MRK/002/1/07/002 Marketing MRK/002/1/08/001 Etude de marché MRK/002/1/08/002 Etude de marché MRK/002/1/08/003 Etude de marché MRK/002/1/09/001 فن الإعلان MRK/002/1/09/002 فن الإعلان MRK/002/1/10/001 بحوث التسويق , مدخل منهجي تحليلي

There are no comments on this title.

to post a comment.