Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق : النظرية و التطبيق

Main Author: العاصي ، شريف أحمد شريف Language: Arabic.Country: FR.Publication: الدار الجامعية, القاهرة : 2006Description: 500 ص : غلاف ملون ، جداول ، اشكال ; 24 سمISBN: 9775433835.Subject - Topical Name: التسويق ، الاسواق ، التخطيط الاستراتيجي للسوق ، نظم المعلومات التسويقية ، النشاط التسويقي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/002/1/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/002/1/01/005

There are no comments on this title.

to post a comment.