Amazon cover image
Image from Amazon.com

إستراتيجيات التسويق : مدخل " كمي و تحليلي"

Main Author: الصميدعي ،محمود قاسمLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.2Publication: دار الحامد, عمان : 2004Description: 333 ص : غلاف ملون ، جداول ، أشكال ; 24 سمISBN: 9957320513.Subject - Topical Name: التسويق ، إستراتيجيات التسويق ،إدارة المبيعات ، التخطيط الإستراتيجي للتسويق ، إستراتيجيات الترويج ، التسويق الدولي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/08/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/08/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/08/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/08/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/08/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/08/003

There are no comments on this title.

to post a comment.