مبادئ التسويق الدولــــــــي : طبعة مزيـــــــــــــدة

Main Author: أبو قحف، عبد السلامLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.2Publication: الدار الجامعية, القاهرة : 2003Description: 405 ص : غلاف مصور ; 23 سمSubject - Topical Name: التسويق ، التسويق الدولي ، سياسة الاعلان و الترويج ، التسويق الدولي للخدمات Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/07/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/07/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/07/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/07/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/07/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/07/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/6/07/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/6/07/005

There are no comments on this title.

to post a comment.