مبادئ التسويـــــــــــــــــــق

Main Author: أبو قحف، عبد السلام محمودLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: الدار الجامعية, القاهرة : 2003Description: 938 ص. : غلاف مصور، جداول، أشكال ; 24 سم.Subject - Topical Name: التسويق، مبادئ التسويق، الأداء التسويقي، النشاط التسويقي، نظام المعلومات التسويقية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/05/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/05/007

There are no comments on this title.

to post a comment.