Amazon cover image
Image from Amazon.com

Mercator : Thérie et pratique du marketing

Main Author: Lendrevie lévySecondary Author: L'evy, jLanguage: French.Country: FR.Edition Statement: 7 ed.Publication: Dalloz ed, Paris : 2003Description: 1168 p. : Couv, Coul, Biblio, Index ; 23 cm.ISBN: 9782247054190.Subject - Topical Name: L'analyse des marchés, La marketing, Les moyens d'action marketing Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/5/01/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/5/01/007

There are no comments on this title.

to post a comment.