التسويـــــــــــــــــــــق : أساسيـــــــــــــــات و مبادئ

Main Author: العلاق، بشيرSecondary Author: العبدلي، قحطانLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: دار زهران, عمان : 2002Description: 345ص. : غلاف ملون، جداول، أشكال ; 24سم.Subject - Topical Name: التسويق، علم التسويق، التسويق الدولي، الإتصال في الترويج Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/06/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/06/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/06/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/06/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/06/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/06/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/2/06/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/2/06/005

There are no comments on this title.

to post a comment.