Amazon cover image
Image from Amazon.com

أسرار الترويج في عصر العولمة : تجارب شركات دولية في الترويج

Main Author: محسن فتحي، عبد الصبورLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.1Publication: دار النيل, القاهرة : 2000Description: 168ص. : غلاف ملون، قائمة مصطلحات ; 24سم.ISBN: 9775919339.Subject - Topical Name: عصر العولمة، المعارض التجارية، الأسواق الخارجية، تنشيط المبيعات Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/007
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/001/1/03/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/001/1/03/008

There are no comments on this title.

to post a comment.