Amazon cover image
Image from Amazon.com

وسائل الترويج التجاري : مدخل تحليلي متكامل

Main Author: العبدلي، سمير عبد الرزاقLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: 1 طPublication: دار المسيرة, عمان : 2010Description: 263 ص : غلاف مصور ، ملون ; 24 سمISBN: 9789957067557.Subject - Topical Name: الترويج التجارية ، المزيج الترويجي ، تطور الإعلان ، الحملة الإعلانية ، وسائل الإعلان ، ترويج المبيعات ، الدعاية ، الإعلان عبر الأنترنات
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/007
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/008
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/009 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/009
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/002/5/04/010 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/002/5/04/010

There are no comments on this title.

to post a comment.