Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق الإلكتروني : عناصر المزيج التسويقي عبر الأنترنت

Main Author: أبو فارة، يوسف أحمدLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: 1 ط.Publication: دار وائل , عمان : 2003Description: 392ص. : غلاف ملون، أشكال ; 24سم.ISBN: 9957114689.Subject - Topical Name: التسويق الإلكتروني، الترويج الإلكتروني، نظام المعلومات التسويقية، الأعمال الإلكترونية، إدارة المبيعات Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/2/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/2/06/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/2/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/2/06/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/2/06/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/2/06/003

There are no comments on this title.

to post a comment.