Amazon cover image
Image from Amazon.com

التجارة الإلكترونية : المفاهيم، التجارب، التحديات، الأبعاد التكنولوجية و المالية و التسويقية و القانونية

Main Author: حماد، طارق عبد العالLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: الدار الجامعية, القاهرة : 2003Description: 841 ص : غلاف ملون ، جداول ; 24 سمISBN: 9775433428.Subject - Topical Name: التجارة الإلكترونية ، الدفع الإلكتروني ، الإبعاد التسويقية للتجارة الإلكترونية، الإلكترونية، السوق الإلكتروني
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/005
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/006
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/007
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/001/6/02/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/001/6/02/008

There are no comments on this title.

to post a comment.