Amazon cover image
Image from Amazon.com

تطوير المنتجات الجديدة : مدخل إستراتيجي متكامل و عصري

Main Author: عكروش، مأمون نديمSecondary Author: عكروش، سهير نديمLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: دار وائل , عمان : 2007Description: 499 : غلاف ملون , أشكال ; 24سم.ISBN: 9957114867.Subject - Topical Name: النتجات , التسويق , تطوير المنتجات , التخطيط الإستراتيجي Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير ECO/006/2/11/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/ECO/006/2/11/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير ECO/006/2/11/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/ECO/006/2/11/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير ECO/006/2/11/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/ECO/006/2/11/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير ECO/006/2/11/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/ECO/006/2/11/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير ECO/006/2/11/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/ECO/006/2/11/005

There are no comments on this title.

to post a comment.