Amazon cover image
Image from Amazon.com

الفكر القيادي التربوي لجلالة الملك عبد الله الثاني المعظم : منذ تولي الحكم و حتى نهاية عام 2006 م

Main Author: الصليبي، محمود عيدSecondary Author: حجازين، هشامLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار الحامد, عمان : 2007Description: 180 ص. : غلاف، مصور،صور، جداول، رسومات بيانية ; 24 سم.ISBN: 9789957323721.Subject - Topical Name: التربية، التعلم، التنمية الاجتماعية، الاشراف التربوي، جلالة الملك عبد الله الثاني Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/001
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/002
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/003
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/004
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/005
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/006
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/007
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/008
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/009 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/009
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/010 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/010
Books Books مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية HIS/011/2/02/011 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/HIS/011/2/02/011

There are no comments on this title.

to post a comment.