التعليم التبشيري في الجزائر (Record no. 4679)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00755nam0a22002291i 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 9961611340
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) DZ
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper التعليم التبشيري في الجزائر
Other Title Information من 1830 إلى 1904، دراسة تاريخية تحليلية
205 ## - Edition Statement
Edition Statement ط 1.
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. منشورات دحلب
Place of Publication, Distribution, etc. الجزائر
Date of Publication, Distribution, etc. 2009
215 ## - Physical Description
Materials and Technique display كتاب
Specific Material Designation and Extent of Item 292 ص.
Other Physical Details غلاف ملون، ملاحق
Dimensions 24 سم.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element الجزائر، التعليم التبشيري.
700 0# - Personal Name - Primary Responsibility
Entry Element وعلي، محمد الطاهر
801 #0 - Originating Source
Agency Bibliothèque
852 ## - Location and Call Number
Call Number HIS/005/4/12
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/HIS.005.4.12.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
950 ## -
-- 4
Holdings
Koha item type Full call number Not for loan Lost status Date acquired Home library Current library Barcode
Books HIS/005/4/12/001     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/HIS/005/4/12/001
Books HIS/005/4/12/002     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/HIS/005/4/12/002
Books HIS/005/4/12/003     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/HIS/005/4/12/003
Books HIS/005/4/12/004     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/HIS/005/4/12/004