الإشراف التربوي (Record no. 3472)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00834nam0a22002411i 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 9957161385
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) DZ
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper الإشراف التربوي
205 ## - Edition Statement
Edition Statement ط 1.
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. دار الثقافة
Place of Publication, Distribution, etc. عمان
Date of Publication, Distribution, etc. 2007
215 ## - Physical Description
Materials and Technique display كتاب
Specific Material Designation and Extent of Item 335 ص.
Other Physical Details غلاف ملون، مصور
Dimensions 24 سم.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element , التقويم, الإتصال, التنسيق, المدرس, القيادة, الإشراف التربوي، الإدارة التربوية، التربية
700 0# - Personal Name - Primary Responsibility
Entry Element الأسدي، سعيد جاسم
702 0# - Personal Name - Secondary Responsibility
Entry Element إبراهيم، مروان عبد المجيد
801 #0 - Originating Source
Agency Bibliothèque
852 ## - Location and Call Number
Call Number SOC/007/1/13
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/SOC.007.1.13.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
950 ## -
-- 4
Holdings
Koha item type Full call number Not for loan Lost status Date acquired Home library Current library Barcode
Books SOC/007/1/13/001     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/SOC/007/1/13/001
Books SOC/007/1/13/002     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/SOC/007/1/13/002
Books SOC/007/1/13/003     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/SOC/007/1/13/003
Books SOC/007/1/13/004     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/SOC/007/1/13/004