موسوعة العاب الأطفال التربية (Record no. 2334)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00862nam0a22002411i 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 9775862604
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) DZ
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper موسوعة العاب الأطفال التربية
Other Title Information لتنمية الذكاء ومهارات التفكير ج1
205 ## - Edition Statement
Edition Statement ط 1.
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. مــــــــــــاهى
Place of Publication, Distribution, etc. القاهرة
Date of Publication, Distribution, etc. 2008
215 ## - Physical Description
Materials and Technique display كتاب
Other Physical Details غلاف ملون، مصور، اشكال، صور
Dimensions 24 سم.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element العاب الاطفال، تنمية الذكاء، مهارات التفكير
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element علي غزال، عبد الفتاح
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element صديق، رحاب محمود
801 #0 - Originating Source
Agency Bibliothèque
852 ## - Location and Call Number
Call Number EDC/002/2/04
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/EDC.002.2.04.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
950 ## -
-- 3
Holdings
Koha item type Full call number Not for loan Price effective from Damaged status Lost status Date acquired Withdrawn status Home library Current library Barcode
Books EDC/002/2/04/001   2024-02-05     2024-02-05   مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/EDC/002/2/04/001
Books EDC/002/2/04/002   2024-02-05     2024-02-05   مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/EDC/002/2/04/002
Books EDC/002/2/04/003   2024-02-05     2024-02-05   مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/EDC/002/2/04/003