المدخل إلى علم النفس التربوي (Record no. 197)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00665nam0a22002291i 4500
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) DZ
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper المدخل إلى علم النفس التربوي
205 ## - Edition Statement
Edition Statement ط1 .
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. دار اليازوري
Place of Publication, Distribution, etc. عمان
Date of Publication, Distribution, etc. 2004
215 ## - Physical Description
Specific Material Designation and Extent of Item 291 ص.
Other Physical Details غلاف ملون، مصور
Dimensions 24 سم.
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element علم النفس التربوي
700 0# - Personal Name - Primary Responsibility
Entry Element أبو حويج، مروان
702 0# - Personal Name - Secondary Responsibility
Entry Element أبو مغلي، سمير
801 #0 - Originating Source
Agency Bibliothèque
852 ## - Location and Call Number
Call Number PSY/002/5/10
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/PSY.002.5.10.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
950 ## -
-- 5
Holdings
Koha item type Full call number Not for loan Lost status Date acquired Home library Current library Barcode
Books PSY/002/5/10/001     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/002/5/10/001
Books PSY/002/5/10/002     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/002/5/10/002
Books PSY/002/5/10/003     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/002/5/10/003
Books PSY/002/5/10/004     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/002/5/10/004
Books PSY/002/5/10/005     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/002/5/10/005