التسويق بالمنظومات و المصفوفات (Record no. 16986)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00973nam0a22002051i 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 9775433932
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) FR
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper التسويق بالمنظومات و المصفوفات
Other Title Information مفاتيح و إسرار التقدم و التنمية المستدامة في القرن 21
Parallel Title Proper Marketing by systemes et matrices M.S.M
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. الدار الجامعية ،
Place of Publication, Distribution, etc. القاهرة
Date of Publication, Distribution, etc. 2006
215 ## - Physical Description
Materials and Technique display كتاب
Specific Material Designation and Extent of Item 589 ص
Other Physical Details غلاف ملون ، جداول ، اشكال
Dimensions 23 سم
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element التسويق ، التسويق و التنمية المتوازنة ، السلوك التسويقي ، الاستراتيجية ، العامة للتسويق ، النظام التسويقية ، التسويق الدولي
700 0# - Personal Name - Primary Responsibility
Entry Element النجار، فريد
852 ## - Location and Call Number
Call Number MRK/001/6/05
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/MRK.001.6.05.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books كتاب
950 ## -
-- 2
Holdings
Koha item type Inventory number Full call number Not for loan Price effective from Damaged status Lost status Date acquired Withdrawn status Home library Current library Barcode
Books كتاب 13492 MRK/001/6/05/001   2024-02-05     2024-02-05   مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير LEM/MRK/001/6/05/001
Books كتاب 13493 MRK/001/6/05/002   2024-02-05     2024-02-05   مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير LEM/MRK/001/6/05/002