الأسس و النظريات النفسية في دراسة شخصية المعلم و تطورها (Record no. 121)

MARC details
000 -Record Label
fixed length control field 00780nam0a22002411i 4500
010 ## - International Standard Book Number (ISBN)
Number (ISBN) 977350207
100 ## - General Processing Data
General Processing Data 20240205 aray50
101 0# - Language of the Resource
Language of Text, Soundtrack etc. Arabic
102 ## - Country of Publication or Production
Locality (ISO) DZ
200 1# - Title and Statement of Responsibility
Title Proper الأسس و النظريات النفسية في دراسة شخصية المعلم و تطورها
205 ## - Edition Statement
Edition Statement ط1 .
210 ## - Publication, Distribution, etc.
Name of Publisher, Distributor, etc. دار الكتاب الحديث
Place of Publication, Distribution, etc. الجزائر
215 ## - Physical Description
Materials and Technique display كتاب
Specific Material Designation and Extent of Item 260 ص.
Other Physical Details غلاف ملون، مصور، أشكال، جداول
Dimensions 24 سم
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element شخصية المعلم
606 ## - Topical Name Used as Subject
Entry Element النظريات النفسية
700 0# - Personal Name - Primary Responsibility
Entry Element نبيل، زايد محمد
801 #0 - Originating Source
Agency Bibliothèque
852 ## - Location and Call Number
Call Number PSY/004/3/01
856 ## - Electronic Location and Access
Public note Sommaire
Uniform Resource Identifier http://41.111.198.133/Z/PSY.004.3.01.pdf
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Koha item type Books
950 ## -
-- 4
Holdings
Koha item type Full call number Not for loan Lost status Date acquired Home library Current library Barcode
Books PSY/004/3/01/001     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/004/3/01/001
Books PSY/004/3/01/002     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/004/3/01/002
Books PSY/004/3/01/003     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/004/3/01/003
Books PSY/004/3/01/004     2024-02-05 مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية LSH/PSY/004/3/01/004