التسويق أسس ومفاهيم معاصرة

Main Author: البكري ، ثامر Language: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط 1.Publication: دار اليازوري, عمان : 2006Description: 219 ص. : غلاف ملونSubject - Topical Name: التسويق، مفاهيم معاصرة Online Resources:Sommaire Item type: Books كتاب
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Barcode
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/005/4/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/005/4/04/001
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/005/4/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/005/4/04/002
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/005/4/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/005/4/04/003
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/005/4/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/005/4/04/004
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/005/4/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/005/4/04/005

There are no comments on this title.

to post a comment.