استراتيجية للتسويق الرياضى والاستثمار بالمؤسسات الرياضية المختلفة فى ضوء التحولات الاقتصادية العالمية المعاصرة = porting Marketing and Investement Strategy in Various Sporting Estabis Himents In View of Contemporary Economic

Main Author: د. علية عبد المنعم حجازى,د.حسن الشافعىLanguage: Arabic.Country: FR.Publication: دار الوفاء, مصر : 2009Description: 452 ص : غلاف واضح ; 24 سمISBN: 9773276119.Subject - Topical Name: التسويق الرياضي’الاستثمار’التربية البدنية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books المكتبة المركزية 300.380.796.02.001 (Browse shelf(Opens below)) Available CL.300.380.796.02.001

There are no comments on this title.

to post a comment.