Amazon cover image
Image from Amazon.com

إستراتيجيات إدارة التسويق الدولي والعالي : مدخل علمي متكامل لإدارة التسويق الدولي والعالي

Main Author: محمد سرور الحريريLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار صفاء للنشر و التوزيع, عمان : 2012Description: 184ص ; 24سمISBN: 9789957247454.Subject - Topical Name: مدخل عام لإدارة التسويق الدولي والعالمي ,إستراتيجيات التسويق الدولي والعالمي المعاصر والحديث ,الإستراتيجيات الحديثة في منظمات التسويق الدولية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/06/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/06/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/009/2/06/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/009/2/06/003

There are no comments on this title.

to post a comment.