Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة العلامات التجارية : (مدخل معاصر )

Main Author: علي فلاح مفلح الزعبيSecondary Author: هشام أحمد خريساتLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط1Publication: دار الكتاب الجامعي, الإمارات : 2018Description: 379ص : غلاف ملون ; 24سمISBN: 9786144521540.Subject - Topical Name: مدخل إلى المنتجات , مقدمة في العلامة التجارية ,عناصر العلامة التجارية ,حالات دراسية عملية في العلامة التجارية
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/003/5/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/003/5/04/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/003/5/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/003/5/04/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/003/5/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/003/5/04/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير CMR/003/5/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/CMR/003/5/04/004

There are no comments on this title.

to post a comment.