التسويق الحديث : مدخل شامل

Main Author: العلاق، بشيرSecondary Author: الطائي، حميد;الصميدعي، محمود ;القرم، إيهاب عليLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار اليازوري, عمان : 2009Description: 368 ص. : رسومات بيانية، أشكال ; 25 سم.ISBN: 978995712320.Subject - Topical Name: جوهرية التسويق، البيئة التسويقية، السوق و السوق المستهدفة، سلوك المستهلك الشرائي، المنتجات، الخدمات و التسعير، التوزريع ، الترويج، التسويق الإلكتروني Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/09/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/09/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/09/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/09/002
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/09/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/09/003
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/09/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/09/004
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/006/5/09/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/006/5/09/005

There are no comments on this title.

to post a comment.