Amazon cover image
Image from Amazon.com

إدارة الجودة و خدمة العملاء = Quality management et custoner service

Main Author: حمود، خضير كاظمLanguage: Arabic.Country: DZ.Publication: دار المسيرة, عمان : 2002Description: 292 ص. : غلاف مصور، أشكال ; 24 سم.ISBN: 9789957061586.Subject - Topical Name: إدارة الجودة، خدمة العملاء، الجودةّ، نظام إدارة الجودة Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/014/5/06/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/014/5/06/001
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MAN/014/5/06/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MAN/014/5/06/002

There are no comments on this title.

to post a comment.