التسويق من المنتج إلى المستهلك

Main Author: الحاج، طارقLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: دار صفاء, عمان : 2009Description: 176ص. : غلاف مصور، ملون، أشكال ; 24سم.Subject - Topical Name: البيئة و التسويق، المعلومات التسويقية، سياسات التسعير، الترويج Online Resources:Sommaire Item type: Books كتاب
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Barcode
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/1/07/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/1/07/001
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/1/07/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/1/07/002
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/1/07/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/1/07/003
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/1/07/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/1/07/004
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/1/07/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/1/07/005
مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/1/07/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/1/07/006

There are no comments on this title.

to post a comment.