الإعلان و العلاقات العامة : دراسة مقارنة

Main Author: الشعراوي، عايد فضلLanguage: Arabic.Country: FR.Edition Statement: ط.1Publication: الدار الجامعية للطباعة, القاهرة : 2006Description: 373 ص. : غلاف ملون، مصور، جداول، رسومات بيانيةSubject - Topical Name: الإعلان و أنواعه دراسة سلوك المستهلك، الحرب النفسية، دور الإعلام، العلاقات و قطاع الأعمال، الدعاية Online Resources:Sommaire
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Books Books مكتبة العلوم الاقتصادية والتجارية وعلوم التسيير MRK/005/5/05/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LEM/MRK/005/5/05/001

There are no comments on this title.

to post a comment.