جامعة محمد الشريف مساعدية
المكتبة الجامعية

Amazon cover image
Image from Amazon.com

التسويق و الإعلان و أثرهما على المستهلك : دليل جديد على أن الإعلان يطلق المبيعات = When ads work new proof that advertising triggers sales

Main Author: جونز، جون فيليبSecondary Author: الدجاني، هشام, TranslatorLanguage: Arabic.Country: DZ.Edition Statement: ط 1.Publication: مكتبة العبيكان, الرياض : 2001Description: 312 ص. : مجلد، ملاحق، جداول، رسومات بيانية ; 24 سم.ISBN: 9960208273.Subject - Topical Name: الاعلان، التسويق Online Resources:Sommaire Item type: Books
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Current library Call number Status Barcode
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/001 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/001
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/002 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/002
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/003 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/003
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/004 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/004
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/005 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/005
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/006 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/006
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/007 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/007
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/008 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/008
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/009 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/009
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/010 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/010
مكتبة العلوم الاجتماعية والإنسانية CMN/012/6/04/011 (Browse shelf(Opens below)) Available LSH/CMN/012/6/04/011

There are no comments on this title.

to post a comment.